Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2012

Konst och Prima Ballerina!

Oj vilken fart vi hade här på morgonen. Svetten rann på ryggen. Jag har problem att vara på dagis 8.00. Fick väcka båda två 7.15. Det ÄR sent, jag vet!!! Men dom är så fina när dom sover. Sen blev det fart....Att stressa en 3 åring GÅR inte. Som tur är kanske. Det ska väljas strumpor med omsorg....helst dom med glitter. Som så klart va i tvätten. Hello Kitty vanten var är den???? Isidor sov skönt som tur va.
Lite kaffe till mor....för att hålla humöret något i skack.

Nuuuu......ska jag bege mig ut snart. Lite luft...

Igår körde jag en spinningklass....såååå roligt att va igån med det igen.

Isolde kör sina egna uppvisningar här för alla som kommer hit. Mycket klädbyten och balansgång här.

Prima Ballerina!!!!


Älskar dessa barnteckningar....MEN nu har vi många!!!!

Koncentrerad

Fokuserad

Ååååå....HOPP

Tada.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar