Summa sidvisningar

lördag 7 april 2012

Happy Påsk och karaktärstest!

Igår blev en perfekt dag i Ullared! På vägen hem va det snökaos och jag hängde i " Kärringhandtaget" i taket i 10 mil. Men vi kom hem!
Isolde hade haft det bra hos farmor och farfar.

Hemma väntatde en sjuk son....men tror han är bättre idag.

Påsk och snö i mängder. ja, April kan vara lite hur som helst.

Här hemma är det lite så där fartfyllt ja....jag har tränat ,idag blev det 35 min spinning och några ryggövningar. Lite social träning oxå, alltid trevligt!!! Tränar på ett mycket bra gym men otroligt lättsamt folk. Just nu är det MÄNGDER av viktgrupper på G där. Så idag är det karaktärstst för många.
Själv har jag bestämt mig för att äta "lite med måtta" under dagen. På nåt vis mår man som bäst då. Nu har jag "jobbat" bort mitt sockersug så egentligen så skulle det nog gå helt utan. Vi får väl se helt enkelt!

Isidor sover och Isolde äter påskgodis som påskharen varit här med. Madicken på Tv och en stillsam tjej.

Johan tränar nu och vi ska förbereda lite inför kvällen då vi får besök av Andreas, Kristina,Charlie och Eddie.


Vi startade morgonen här med bad och äggmålning!!!!

En jätterolig sak gjorde vi till mormor i Påskpresent. "Hemliga kakor". Man lägger allt som ska va i kakan i en glasskål och skriver sen en lapp och tillsätter bara 175 g smör och 1 ägg.  Bra gå bort present.

Älskade lille Isidor

Äggmålning



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar