Summa sidvisningar

onsdag 18 april 2012

Roliga vänner...

Har jag några stycken av, men en är så rolig så jag skrattar bara jag skriver detta. Tog en 45 min promenad efter jag lämnatIs Isolde. Tog mig till gymmet. Alltid lika kul att komma dit. En bra stämning och fina lokaler gör att man trivs lite extra bra tror jag. Vanligt folk och ingen "trendigt" på nåt vis. Går att träna i T-shirt och mjukisbrallor om man önskar....gör dom flesta till och med.

På vägen hem ringde denna roliga vän och bara gapa i luren...-Har varit med om det mest pinsamma....OCH ja,joooo det kan jag hålla med om. Höll på att kissa på mig av skratt.

Hämta Isolde och nu har vi tillbringat resten av förmiddagen på BVC.

Just nu ligger jag i soffan, Isidor sover och Isolde vilar framför "Lotta....". Johan ska snart vakna och vi ska åka till Skövde och köpa gungställning. Isolde är lyrisk!!!!!

Isidor kramar Isoldes nattlinne hårt.....

2 kommentarer:

  1. åhh så fin bild!! kul med vänner som alltid får en att skratta...

    SvaraRadera
  2. Kunde inte låta bli att tjuvkika i din blogg ;) Vilken underbar bild på din lille kille <3 Mia Ahlin

    SvaraRadera