Summa sidvisningar

torsdag 12 april 2012

Sovande barn och trötta ben!

Ligger i sängen med datorn på magen. Isidor sover nästan...Isolde sover i alla fall.

Det har varit högt tempo under dagen.
Va ute på min promenad på morgonen, gick till gymmet och hälsade på. Planerar lite inför lördag då vi ska ha 2 timmars spinning. Kan bli kul...

Hämta Isolde på dagis och sen va vi ute en stund och letade MASK...äckliga saker det där.

Isolde sov och jag hängde som en trasdocka i soffan även jag.
På eftermiddagen hämtade vi Vera till Isoldes stora lycka.
Idag vägde jag Isidor, han växer på den lilla "knorren".

Nu i kväll har jag tränat, axlar och sen spinning. Blivit några pass i veckan och det känns i mina ben.

Johan tränar och lär väl undra vart vi alla är är han kommer hem.
Isidor ser ut som Ipren mannen på bilden....haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar