Summa sidvisningar

tisdag 17 april 2012

Trött mor och Lyckligt barn!

Oh, min Gud så trött jag är. Lille man har hållt mig igång under natten. Problemet är väl oxå att jag inte somnar förrän han somnat...även om han bara ligger och "bökar". Han har sovit ganska bra annars ett tag nu. Ska inte gnälla för det är så trist å läsa om.
Men såååå sliten jag känner mig...idag va det nära att jag bortade tänderna med Oriflames ögonkräm......

Isolde verkar inte lida av nån slitenhet eller "dipp" precis.....Hon strålar när hon vaknar, älskade unge! Idag tog det 10 min till dagis (ca 50 m). Vi skulle kolla maskar,plocka stenar, kolla in "jobbarkillar" som grävde. Tänk att dessa meter kan innehålla så mycket.
Hon är i en ljuvlig ålder. Lite vanlig hederlig 3 års trots oxå så klart men...det kallas väl utveckling och jag tycker oftast det är hanterbart faktiskt!

Idag blir det en hemma förmiddag här. Jag städar och surfar,kollar Nyhetmorgon och ryser när "norrmannen" visas på Nyheterna....shit, va den mannen skrämmer mig genom rutan.

Nu dricker jag kaffe och planerar vad vi ska äta...inte märkvärdigare än spagetti och köttfärssås. Till och med färdig köttfärssås jag hittade i frysen. :o)

När jag hämtart Isolde kl 11 ska vi mata fåglarna och gå till apoteket...kanske en fika oxå.

Nu är här fint och luktar Ajax, konstigt att det varar så få timmar bara.

Vi har SNÖ här....På "Fejan" är det vad som skrivs om just nu...förutom "bästaste". Vad är det för ord i svenskan....?!

Nu ska jag dra ett par tag med plattången och dutta lite färg på bleka kinder....
Ha en fin dag!!!!

Min lille "plutt"!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar