Summa sidvisningar

söndag 8 april 2012

Premiär och Trevlig kväll!!

Premiär för rödvin igår, ett gott sådant...jag som INTE gillar vin! Inte för att jag kommer längta efter det men detta va gott. Kristina och jag fick provsmaka. Som dom småbarns mammor vi är så tyckte vi det va vår tur!!!

Barnen lekte, Isolde somnade kl 18 och vaknade 21....Isidor och Eddie mest dregglade och spydde....åt och sov!

Trevlig kväll och jag önskar såååå dom bodde här. Ååååå, va kul det vore.

Nu har jag tränat. Nästan först på gymmet. Ett armpass, ganska bra sådant!!!

Nu ska dom störste grabbarna åka till Elmia och kolla bilar. Jag och mina små knoddar blir hemma. Vi ska ut och njuta av vädret. En långpromenad blir det.





Isolde bakade en egen kaka till Charlie och henne!

Ja, du lille ISIDOR.....blir att pumpa lite biceps du!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar