Summa sidvisningar

tisdag 10 april 2012

Uppvisning och fina smycken!

Igår va det dax för uppvisning för Isolde. Gymnastikföreningen i stan anordnar alltid detta. Jag va med när jag va liten, grabbarna har varit med och nu får jag uppleva detta igen. Förväntansfulla barn som fick visa vad dom lärt sig. Såååå duktiga.....
Isolde skötte sig bra men väntan va lång. Synd att inte dom små barnen fick starta.

Farmor och farfar och mormor va och tittade oxå.
Vi firade lite påsk med Johans föräldrar igår. Mysigt!!1

Innan dess fick jag till ett bra benpass + att jag på kvällen körde ett spinningpass. Summan av detta är nu orörliga ben. Åååååå, va ont jag har!!!!

I kväll blir det en spinningklass igen. Kanske kan va bra för ömma ben!

Nu är Isolde på dagis, idag fick vi ringa in "Taxi Mormor" då vi vakna lite sent.....

Jag städar,tvättar och plockar efter påsken. Haft en del folk här och det för med sig lite extra. MEN så kul det är!!!!!

Nu är här fint igen....Isidor sover och idag är nog första förmiddagen när Isolde är på dagis som jag bara är hemma. Inte klokt, men brukar vara ute och gå på morgonen. Idag vill jag inte sticka ut näsan ens.

Mysigt att sitta här med lite kaffe och kolla Nyhetsmorgon när regnet öser ner.

Mitt nya "smycke" för oss som inte är så mycket för andra smycken....Från Humanity. Finns i mängder av färger men jag fegade och tog ett säkert kort!

Fint och ordentligt på led.

Isidor följer mest med på våra upptåg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar