Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

Jag värker...

Efter gårdagens axel/triceps /mag pass känns hela kroppen som en 90 årings. Jag tillhör dom som alltid alltid får träningsvärk....även om jag hållt på i mååååånga år med olika former av träning. BRA...men kanske för att jag slarvar lite med återhämtnings-mat. Men är bättre på det nu....

Dagen har varit mycket bra. Vägde Isidor på morgonen , han hade gått upp som han ska. En promenad i det otroligt sköna vädret hem.

Vi hämtade upp Isolde och åkte till Skövde, lämna in 1 av 3 bilar vi har. En tur på stan med fika och lite shopping. Blev dock inte så mycket! Skulle bara hitta kuddöverdrag.Isolde hittar fina klänningar i varje butik och det är ett evigt lockande, mutande och tillrättavisande heeeeela tiden...Man KAN omöjligt få köpa klänningar varje gång! Hon är en trotsig 3 åring (i juli), hon kan driva oss till både skratt och ilska. Hennes far är hårt prövad för tillfället!!!!

Väl hemma med alla igen så va det dax att snickra ihop lite ny musik inna Spinningen och Easyline.
Svettigt spinningpass blev det allt......Fullt pass och glada deltagare kan göra vem som helst lika glad.

Nu sover våra "små" och vi har landat i soffan båda två och kollar Äntligen hemma. DÄRFÖR ska jag inte sitta med datorn mer idag!!!!!!

GOD KVÄLL!!!
Nytränad och slut i kroppen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar