Summa sidvisningar

torsdag 26 april 2012

Helg känsla och otäck kändis!

Helgen närmar sig.Ska bli skönt! Johan är ledig...

Känner mig nästan illamående när jag ser nyheterna på Tv nu mer...så mycket elände och hemska saker att jag börjar tvivla på mänskligheten. Den där galningen i Norge har fått så mycket uppmärksamhet att jag blir galen...ser ut som värsta "mässan" från rättegången...och där sitter han och njuter! Varför ska det va som nån sorts "jippo" för media. Stäng dörrarna och låt han sitta där....

Vi har fikat med minste brorsan och hans kompis idag...vi hann precis hem innan det började spöregna.

Hoppas på nåt bra på Tv idag. Småttingarna sover nu. Jag har bakat bröd (igen). Behöver kanske köra en maskin tvätt oxå ja....

Hur njuter man av sin förädraledighet??? Dagarna går ju så fort så man hinner inte. Idag kom den där känslan över mig ....så håren på benen till och med reser sig. Isolde pussade Isidor och sa- Ja elska dig Lillebror! Å, milde som jag grät...fick snyta mig i spyhandduken .

Så nu....sitter jag i soffan och tar mig en Cappucino!!!

GOD KVÄLL!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar