Summa sidvisningar

tisdag 17 februari 2015

40 åringen!

40 års dagen är här!!!!!

Vad ska man säga??
Igår stod jag inte på benen...låg och sov och feber-yrade hela dagen. Det va det gräsligaste jag varit med om i sjukväg. Framåt kvällen ville jag nästan att Johan skulle köra in mig....inte fått i mig nåt att varken äta eller dricka på hela dan så 2 glas saft blev summan. Att ta sig till toa va en utmaning och höll på att svimma flera gånger....en ordentligt influensa skulle jag tro! Då finns bara en önskan....BLI FRISK!
Blev orolig för alla möjliga bakterier som angripit mig.

Natten va rörig....det blir ju så när man sovit hela dan.
Idag vakande jag med sång och paket på sängen. Det är ju så mysigt...även om jag knappast orkade sitta upp i sängen. I helgen ska Johan och jag åka till Stockholm och titta på Flaschdance. Blev så glad för den presenten..hotellnatt och barnvakt på hemmaplan va fixad. Så glad jag blev!!!
Isolde hade valt ett fint armband också....älskade unge!

Dock blir denna dagen lite annorlunda,den får tillbringas under täcket . Ändå känner jag mig något bättre!

Förra årets födelsedag hade jag magsjuka. SÅ tur vid min födelsedag har jag ju inte!

Precis lyckats duscha och det va en utmaning vill jag lova.....himmel en så ansträngning!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar