Summa sidvisningar

fredag 20 februari 2015

Hej hej Fredag!

Nu sover lillebror här. Han somnade sittandes. Ha har en gräslig hosta....den kommer skrämma slaget på helgens barnvakter som är farmor och farfar. Måste varna tror jag...haha.

Denna dag har varit mer fart i än vad övriga veckan erbjudit.
Dom leker bra ihop nu och det är skönt.

Lite eftermiddags bad i badkaret och sen va det tacomys här !
Jag ska packa lite här nu...

Jag börjar bli ordentligt träningsugen och en veckas vila är BRA men det gör inte mig till den bästa människan. Jag behöver det!!!!
Men när man är så HÄR sjuk och inte har en möjlighet så är det ju inte mycket att göra åt.
Nästa vecka tror jag att jag är på G igen.....

Vet att många är så nyfikna hur det går med min mat..träning och vikt!
Det är ju lite så här....jag vill ju inte, som ni vet....inte riktigt vara i det facket längre. Mycket annat är så mycket viktigare än att visa formbilder...spegelbilder från gymmet...dagsforms bilder...som oftast ingen annan ändå ser skillnad på...jag vet själv haha. Det bekräftelsebehovet är ändå lixom mättat för min del....det är viktigare HUR jag mår....hur vi mår än hur mina armmuskler utvecklar sig. Dom sköter sig själva om jag äter och tränar bra....om jag mår bra och finner allt i harmoni. Då blir det resultat!
Där jag befinner mig i livet så är just DET oviktigt även om det kan inspirera mig att se träningsbilder från seriös tränande människor.
Det finns inget att visa upp helt enkelt....
Men det går bra..alldeles utomordentligt bra för det mål jag själv har!!!!!
Att känna mig pigg och bekväm....

Mysiga goa nybadade barn!!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar