Summa sidvisningar

onsdag 4 februari 2015

Strålande!

Idag vaknade jag på ett strålande humör efter X antal bra timmars sömn...klockan va ändå bara 6 när Isidor vädrade sin stämma.
Jag och han + täcke och kaffe!
Hur mysigt som helst....

Tänk att det ändå sen blir lite "eld i baken"
Jag pluggar hemma idag men har dagistid från 8...jag kan ju komma 9....spelar ingen roll för mig egentligen. Men förväntats vi komma 8 så har jag en inre grej att man SKA vara i tid. Just att komma i tid är så förbaskat viktigt tycker jag. Kom 20 minuter för sent till Anki sist då jag såg FEL på tiden...detta mal lite i mig. Det är "dålig stil".....:o)

Isolde har idag en "morfardag". Det är stort och väldigt mysigt. För mig betyder det så otroligt mycket att ha närvarande föräldrar. Dom är guld värda och relationen man ser kan få mig tårögd.
Men först va hon och köpte nybakta frallor och kom med en egen påse till morfar.
Vad jag gör ?
Gissa det....(plugg)
Tyvärr har jag lite svårt att "tagga till"...jag skriver lite här och lite där...bläddrar...surfa...sätter på kaffe....äter lite.....bloggar.
Vissa dagar är det svårt!
Helst skulle jag ge mig ut och åka skidor....ser så inbjudande ut nu.
Verkar som tiden är knapp för det projektet i år. Kanske jag får nöja mig med spinning,crossfit och styrketräning och känna mig nöjd med det. Jag kan inte vara med på ALLT.

I kväll är det GYMPA för småttingarna!

Nu ska jag se om jag kan få nån ordning här...ska bara hänga lite tvätt först!
Detta va sannerligen ett trist inlägg....läser igenom och tänker VEM vill läsa???
Så...läs om du vill...haha!

Idag är det bara tulpanerna som hänger.....vi andra är mer "pigga"!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar