Summa sidvisningar

måndag 9 februari 2015

Ljuvliga sol!!!!

Det va det som fattades mig!
S O L
Underbart att vakna upp utvilad efter massor av sovtimmar. Vi la oss redan 21 igår och det har nog aldrig hänt. :o)
Välbehövligt och idag är vi alla piggelin!
Städade av efter helgen här redan klocka 8 i morse....NU finns det energi igen!!!!

Vi lämnade Isolde senare på dagis, en lugn morgon utan tillstymmelse av stress! DET är en fördel med pluggandet...det väger upp mycket. Jag avskyr att slita upp barn 5.30 och nästan bära ut sovande barn...det är en hemsk känsla och varje gång tänker jag...-VAD gör jag,är detta rättvist! Det är det inte men vad har man för val?!?!?!

Isidor och jag skulle "bums" hem och plugga.....
Men vädret gjorde att vi gick en sväng innan. Så ljuvligt och nu står dörren på vid gavel och solen lyser in på mina svarta köksluckor vilket skvallrar om dålig städning i huset!

Jag förbereder dagens låååånga seminarium. Nu längre blir jag aldrig nervös...det va jag i början. Jag har inte det MINSTA ont av att prata i grupp. Kanske mer att jag får lägga lite "band" på mig i dessa sammanhang...det får jag jobba med ...men jag har så mycket jag vill säga :o)))
Inte alltid bra men en trygghet för den som inte vill prata....då gör jag det!!! ;o))

I kväll ska jag föröka få till lite träningstid,kommer man hem klocka 17.30 så får det idag bli sen träning tror jag allt!
Kanske sonen vill träna med mamma idag.
Han överraskade mig med att redan vara vaken. Han ska vara barnvakt åt lillebror idag och har nu noga blivit undervisad om hur han ska göra om Isidor krampar. Nu hoppas vi han sköter sig och inte utsätter brorsan för detta......men om det BLIR så så vet han exakt vad han ska göra...själv säger han att han ringer 112. Det kommer inte behövas....haha!

På lördag fyller du 3 år min älskade unge!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar