Summa sidvisningar

onsdag 25 februari 2015

God kväll eller god natt!

Hej på er denna sena Tisdag!

Jag pluggar...suttit sen klockan 18 ungefär. Önskar så jag hade lite mer glöd kvar till detta, det vore så roligt att kunna skriva det till er.
Men i morgon är en annan dag...å skam den som ger sig!

Idag har jag suttit med Isidor på Barnakuten (heter det nog nu mer). Det blev provtagning och inhalation och med hem fick vi inhalator med tillhörande medicin. Jag har ju två barn som haft mycket svår barnastma...så nu pekar allt ditåt även med Isidor. Jag har väl hört på honom att det kan vara nåt sånt...egentligen! Proverna visade inget....underbart!!!!

Det var vår dag det.
Sen hämtade vi hem vår Isolde!
Det har "gympats" här i kväll medans jag fixade kvällsmat ...köket bjöd på hemma- gjord pizza. Så gott det är!!!!!!

Kvällens plugg fortsätter några timmar till innan jag känner mig "nöjd"!
Kanske jag skulle kört en dos med kaffe för att hålla huvudet uppe...
Han är piggare än vad han se ut...skulle aldrig visa en "sjukhusbild" annars.....han är verkligen tapper...vet precis vad som ska göras


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar