Summa sidvisningar

onsdag 4 februari 2015

Snöig kvällspromenad!


Pluggdag...inte blev jag nåt klokare. Eftersom jag tycker JUST detta är gräsligt trist så blir det svårt för mig att få i nåt. Svårt när man undrar hur nån överhuvudtaget fått för sig att titta närmare på ämnet. Patofysiologi i sig är intressant...det är lixom det vi ska bli! Men allmän farmakologi är segt som sirap....

Betydligt mysigare att hämta Isidor. Lite senare åkte vi till morfar och hämtade en nöjd Isolde. Sockerstinn och mätt efter en dag hos morfar!!!!

Idag har min träning blivit av efter en dags vila. det va mig ett tufft pass med rodd intervaller...marklyft och utfall i boxen. Så där gräsligt jobbigt....alla pass ser inte ut så här. Det är heller inte meningen...men ett par dagar per veckan funkar dessa pass.

Idag hoppade vi över gympan. Isolde hade huvudvärk och Isidor sov inte på dagis.
Vi bestämde i stället vid middagen att vi skulle ut och gå i snön. Glädjetjut och lycka..
En spark...och en madrass kördes fram genom gatorna.
Även jag fick mig en tur när Johan tydligen behövde lite extra träning...ååååhej, så kul!!!!
Gav som förslag att vi skulle lämna barn en kväll och åka pulka....

Perfekt med trötta rödmosiga barn och sen pyjamas....bums i säng!

Jag har rullat köttbullar idag. EN grej jag fått för mig att jag behöver planera en del....men att göra dom i ugnen gick ju fint! Så gott det är....
 Nu=Tid för min man!!!!



Räcker inte långt här...finns inte en enda kvar...ändå gjorde jag ädelostbiffar oxå!!!!



Snygg tröjan på !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar