Summa sidvisningar

söndag 15 februari 2015

En sån dag!!!!

Vilket firande det blev här igår!
Jag blir alltid lika glad när det firas saker...igår firade vi både Isidor som fyllde 3 år...jag som fyller 40 år på tisdag och så Alla hjärtans dag!
Alla hjärtans dag älskar jag att fira....sen ska det alltid gnällas..-Älskar min man VARJE dag...behövs inte en dag till det. Näää...det är väl för tusan självklart. Men varför INTE se det som en dag man lite extra tänker på dom man ÄLSKAR...katter,sambos,barn,mammor.

Så igår firades det här kvällen lång. Isidor va högröd av allt busande och nöjd med SIN dag! Även jag fick massor av fint, Efva Attling örhänge, Edblads armband och halsband,presentkort på Ticnet, GANT sängkläder presentkort på KICKs och allt möjligt fint!!!!
Så otroligt glad och lycklig för släkt och vänner som va med och firade denna dag. Ni betyder så mycket för mig!!!!
Det blev en liten incident här och jag fick ringa ambulans mitt i maten.....det löste sig fint men lite panik utlöstes. Käre tid så mycket som kan hända när man träffas hela släkten!!!!!!
Så idag har det städats som efter en riktig fyllefest,nu är vi klara!!!!

Isidor är hel slut och jag får inte fram ett ljud. Såååå hes så jag vet inte hur jag ska kunna redovisa ett arbete i morgon . Känner mig allt annat än pigg.....lite astma känsla i bröstet. Jag har inte astma men trångt är det!!!!!

Nåväl....

Isolde ska iväg på sin julklapp...teater,Ronja Rövardotter!
Så roligt ....3 tjejer och morfar och fru.

Själv ska jag krypa upp i soffan med böcker och plugga...
En sån där skön dag....
Typ "efterfest"...det har fått en ny innebörd nu mer.
Min fina tjej!!!!



Älskade lilla unge!!!

Fika buffé!


Kärlek med min man oxå...han som tar i mot när jag faller,som stöttar när det behövs,som får mig skratta och le....

Ankis sambo Nicke har tecknat denna!!!!! Jag grät....så glad jag blev!!!

Isidor & Vera.....



Min finaste vän Anki!!!!

3 kommentarer:

  1. Det var ett härligt kalas! Vilket fantastiskt gäng människor som samlades. En sak kan vi väl konstatera; om samliv pratas det i de flesta åldrar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske skulle varnat dig innan....här pratas det mycket sex med psykologer och sexologer i samma rum. Vi har inte mycket hemligheter!!! haha

      Radera
  2. 😃😃😃 ärligt tyckte jag att det livade upp oss alla!

    SvaraRadera