Summa sidvisningar

söndag 1 februari 2015

Världens bästa mamma...(inte idag)

Åååå, det är gräsligt...det är vidrigt!
Idag är jag en dålig mor...jag lär inte vinna pris som "Årets morsa" efter denna dag!
Jag tappade tålamodet på Isolde...är väl ingen grej med det men vi brukar sällan hamna i såna här saker jag och hon.
Nu vill jag väcka henne, men det vore ju idioti!

Vi har ANNARS haft en bra söndag hos oss.
Jag åkte till Crossfit boxen i morse och körde mig totalt slut....skakade i varenda muskel på denna kropp. Hjärtat fick jobba lika mycket....såna kombinationspass är bra tycke jag!

Isolde och brorsan Oliver åkte sen skridskor...brorsan är "kung" på isen som den hockeyspelare han var. Nåväl,även han gjord en vurpa ...såg så roligt ut och det va TUR inga brudar va i närheten.
Som dom åkte...hej va det gick!
Två stora skavsår blev utdelningen efter dessa timmar!

EN Söndag går fort och vi hann även leka med kompisen Nova en stund innan jag packade in barn i bilen och kollade in kvällens Team Wod i "boxen". Vilka kämpar, dom är grymma!
Johan va med och som vanligt helt slut efter passet.

Tja...sen har vi en utspilld smoothie och sängkonflikt oxå till dagens samling!
Annars bra!

Ser fram i mot en ny vecka....hoppas den börjar bättre än söndagen slutade!


Filmkväll nu!


SÅ närvarande när vi ses känner jag...mammas sällskap slår högt!

Älskade lilla LOPPAN så duktig du är!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar