Summa sidvisningar

tisdag 10 februari 2015

Godmorgon!!!!

Ser ljuset även denna dag...det kommer skina en sol på oss. Kanske inte super taggad att sitta inne och plugga. Men är jag riktigt effektiv kan jag vara klar till klockan tre och umgås med barn hemma eftermiddagen. det är mitt mål för dagen...vi får se!

Jag har träningsvärk i hela mig. Det SKA jag ha med den träning jag utfört.
Det går an så länge det inte är för jävligt på framsida lår...då är det besvärligt!

Sportlov för barnen och jag har lyckan att få ha stora barn här....
Idag ska vi ta en lunch på stan och sen ska det prövas Crossfit här på fredag är nog tanken.
I morgon blir det disco i badhuset för Isolde och Isidor....
Så mycket mer fanns inte som passade småbarn...men det är ju heller inte Sportlov för dom på det sättet.

Livet rullar på och det får man väl vara väldigt glad för faktiskt.
Solen ger oss energi som vi nu så väl behöver.
Jag upplever att det varit en seg höst och vinter i år.

Dagens VÄRSTA....upptäcker att kaffe är slut.
Det ska åtgärdas nu.....måste handla!!!!
Isidor.....vår glädjespridare! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar