Summa sidvisningar

måndag 9 februari 2015

Måndag kväll!

Hoppas du haft en bra dag!
Det har jag...om än ett ganska segt seminarium under hela eftermiddagen. Kan förstå att våra ungdomar får myror i brallan efter en dag i skolbänken. Vi vred och vände oss det sista så vi visste knappast vart vi skulle ha varken armar eller ben. Men nu prickar vi av det och känner oss nöjda och taggar till inför nästa måndag seminarium.

Ljust när vi åkte hem och jag har vårkänslor. Jag brukar inte vara så påverkad men i år känner jag det....VÅREN i luften. Sen kommer dom där som nu utbrister -DET är långt kvar..skiter i vilket ,dessa dagar är i alla fall ljuvliga!!!!

En stund hemma med småttingarna och brorsan hade skött sin "barnvaktsupgift" ypperligt!!!

Jag lämnande hemmet för ett träningspass medans Isidor satt i badkaret. Jag tog mig ett pass i boxen och idag blev det siffran 50 som va i fokus...man kör 50 rep av allt man kör (uppdelat så klart....) ett bra sätt att bli stark på säger dom som kan! :o)))

Nu sover dom små och dom stora ska träna.....sonen sliter som ett djur på gymmet och idag ska han kanske med Johan ner.

Själv kanske jag tar Tv kväll och pluggfritt. Känns som det vore bra idag!!!
Trist inlägg.....
Men lite söta bilder bjuder jag er på!
Idag smet Isidor ut på altanen och hjälpte våren på traven!!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar