Summa sidvisningar

tisdag 3 februari 2015

PVK och vilodag!

God kväll i stugorna. Hoppas ni mår bra!
Vaburari är väl kommen nu antar jag...det ser ut lite så på sociala medier.
Jag är glad för varje morgon vi vaknar pigga i denna familj.

Idag mina vänner har jag satt PVK...gång på gång....på gång. Riktigt roligt.,..i alla fall på en perfekt plastarm som varken pratar eller rycker. Såna här moment är roliga!
Sen hann Anna och jag med en lunch på stan och lite "inför kalas shopping" , det ska firas två födelsedagar på Alla hjärtans dag så temat för det kalaset är ganska givet va....!
Hämtade två glada barn på dagis !
Idag va det utlovat Play doh lera (mutade Isolde i morse för att hon inte skulle bryta ihop när jag lämnade henne). Just det kan mina barn sitta med i timmar...själv gör jag snoppar....och skrattar åt mig själv :o)

Lite plugg mellan matlagning och barn som skulle badas. Man får ta sina små stunder helt enkelt!

Just vid denna tid på dygnet har jag problem att tagga till när det gäller både träning och plugg. Vid denna tid går lixom luften ur mig. Jag blir sittandes bara.....
Nu har jag förvisso städat huset och tvättat x antal maskiner så jag får nog nästan en förklaring till min slapphet vid denna tid.
Men det hjälper icke....nu ska boken fram...det ÄR bara så!!!!!

Träningsvila för mig. Skönt....

Den perfekta armen.....spänstiga kärl och stilla. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar