Summa sidvisningar

torsdag 5 februari 2015

Planer som ändras!

Två barn och jag i en liten för liten soffa. Det är täcken,kuddar och nallar högt och lågt.
Jag har för en gång skull varit på ICA och handlat alldeles själv...för mig blev det "min" tid. Jag gör sällan något utan barn, FÖR att jag inte har så stort behov. Jag vet hur fort tiden går ändå som dom får gärna hänga på mig.
Men idag va det skönt...jag gick i lugn och ro...luktade på sköljmedel...parfymer...kollade små burkar...lite lyxigt!

Idag ringde dom från dagis just när matlådan va slut. Isolde inte riktigt piggelin!
Så hem igen och hämtade båda barnen på dagis. EN lite hängig Isolde men ändå pigg för att leka.
Söta härliga Anna kom hit på besök. Hon fick smaka på mitt nybakade bröd som jag rörde ihop snabbt här i eftermiddag. Vi pustade lite över skolarbeten men vi kämpar på!!!!

Jag ringde in vikarie till mitt pass idag..visste inte riktigt hur det skulle bli och väglaget gör att man inte riktigt vet när Johan dyker upp ...verkade vara smart val då jag har huvudvärk utan dess like oxå.

Så idag blev planerna ändrade!

I kväll får jag plugga..
Imorgon får dom vara hemma med mig.
Inget plugg alltså.
Vi får ta oss en ledig dag helt enkelt!

Nu ska dom i säng dessa små liv!!!
Skoldax även om det blev en kortdag!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar