Summa sidvisningar

onsdag 25 februari 2015

I vår vrå....

Godmorgon!
Ja, vad säger man...det är sjukstuga fortfarande. Isidor är hemma med mig och nu har jag ringt barnmottagningen...
Det är tuffa tider och jag så klart helt slut....

Vi har lämnat Isolde som är pigg och glad med mycket spring i benen.....det kan ju göra mig lycklig.
Så denna lille Isidor han får vara vid min sida idag. Vi ska plugga på agina pectoris och läkemedel där till dagen lång.
SÅ blir det ju inte så klart...vi ska ut en stund när solen äntligen visar sig.
Jag får åter igen kväll/natt plugga...det funkar!

Så klart jag känner mig stressad, det kör ihop sig nu. Men ska ändå gå och skriva tentan på lördag,får väl se det som ett övningstillfälle helt enkelt. Sen får jag väl precis som alltid göra så gott jag kan....

Gårdagens träning gav mig träningsvärk. Lite här och där....
Idag kan det bli lite tight att få in nåt pass. Just träningen är min räddare,att få jobba med kroppen i stället för knopen. Det borde ingå i högskolestudier....

Redan onsdag...jag hänger inte med i svängarna alls!
Vi ser fram mot helgen...Let´s dance och Mello.....kanske inte tentan ..men den är väl snart avklarad kan jag tro:o)))))
Min fina bukett från min man börjar nu hänga...lite tulpaner ska inhandlas idag till sjukstugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar