Summa sidvisningar

söndag 22 februari 2015

Massor av kärlek....

Vilken helg!
Så roligt och mysigt vi haft.
Snälla farmor och farfar kom HIT hem och tog hand om 3 barn. Det va hostiga barn vi lämnade över och helt ärligt så grät jag i bilen på väg mot Skövde. Jag grät för att jag lämnade det finaste jag har...jag vet det är ganska galet...med mig hade jag ju också det finaste jag har och vi behövde verkligen få komma iväg och bara vara två vuxna personer. Jag har uppriktigt inte nån förståelse för att man kan välja att göra detta var och varannan helg..det är för mig obegripligt. Detta ska ju vara nåt "lyxigt"...jag längtar ju ihjäl mig efter barnen bara jag lämnar på dagis. Men vi HAR olika behov och känner olika i detta,fullt medveten!!!! Det handlar inte om annat än att jag älskar när det är "Vi".....
Jag har gärna med mig barnen,men ibland är detta viktigt också....att få rå om varandra. Det är att investera i familjen...i barnen .

Vi gick på stan en sväng och sen va det Flashdance....så jäkla bra det var och jag rekommenderar alla detta! Det skulle kunna få hålla på flera timmar till...sen va vi ute i vimlet....jodå minsann! Vi va ute och åt tapas klockan 23 och drack öl. På instagram la jag ut en bild men blev avslöjad...alkoholfritt. Lite roligt....haha! Jag behöver ju inte det andra så detta passade mig/oss bra,,,,
Det finns det många som inte delar med mig.

Hotellfrukost och sen en hel dags shopping. Finns ju en del i Stockholm....och mycket människor att titta på. Staden är stor och ger utrymme för diverse olikheter. Vilket är bra så klart...men för oss" böner" är det en chock att se tiggare på gatan liggandes på madrasser med täcke runt sig för att sova i går kväll....

Sen tåget hem,,,,kärare...lyckligare...uppladdade och piggare än på läge!
Vi har så roligt ihop,det tycker jag är viktigt. I vardagen så tuffar tåget på och "går" och det är svårt med utrymme för "bara vi". Vi brukar lägga barn tidigt och se till att DET blir vår stund...

Här hemma hade allt gått fint.
MEN tror det eller ej...Isolde har feber igen...just när vi alla var laddade för det vanliga livet i morgon och jag skulle plugga JÄRNET nu......
Kändes skönt...så slår det till!
Ska till doktorn med henne i morgon....dom får nog lyssna på inte lungor.



Mellanmål!




Så mycket snygga träningskläder har jag nog aldrig sett,.....

Så klart ett besök i VS.....utan en rosa påse med ut!

Det finns udda saker att se....

Fika paus!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar