Summa sidvisningar

fredag 6 februari 2015

Mysigaste fredagen på länge!

Jag kan sörja lite över våra uteblivna lediga dagar nu mer. Tänker alltid när det är lite lugnare i skolan (det va ett tag sen) att nuuuu ska vi föröka vara lediga en dag i veckan...då kommer det grupparbete eller annat som man måste jobba med ändå.
Men idag fick dom va hemma. Isolde va lite krasslig igår så då blir vi hemma idag. Även om dom varken har feber eller känns speciellt sjuka så får man nog se till att deras dagar också är tuffa. Skulle jag vilja gå till jobbet risig? Vi gör det ändå och undrar sen "hur mycket skit det går" i sjukdomsväg. Kanske just för VI låter det vandra...tyvärr!

Idag har jag redan hunnit städa,tvätta,lagt in tvätt och nu en liten krasch i soffan med dessa två.

Idag blir det en hemmadag i hemmets lugna vrå .
Eller så går vi ut en sväng senare.

Lite fredagsfika för fredagskänslans skull!
För mig blir det nåt annat alternativ!
Funkar fint...det går som på räls...glider på den lite.
Inte det minsta tufft att vara utan onyttigheter. Så här enkelt har det nog aldrig varit. FÖR att jag äter VANLIG mat i vanlig mängd. Vilket betyder att jag varken blir fixerad eller hungrig. Det är skönt när det sköter sig själv lite.....det tuffar på. Det är en förutsättning för mig just nu....att jag inte behöver slita mig halvt fördärvad!
Isolde har fotat...hon är grym! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar