Summa sidvisningar

lördag 14 februari 2015

Ingen vanlig dag!

Hoppas ni har en alldeles fantastisk ALLA hjärtans dag!
Här stod det världens finaste blombukett på bordet från min man....men ett kort "Till min Ängel". Han är underbar!

Vi har naturligtvis firat  vårt födelsedag barn här. Tänk att det va tre år sen vi åkte in på kontroll en tidig morgon, men värkar som varat i månader....japp,det är sant. Hade värkar sen v 28 och öppen 3 cm....så denna dag bestämdes det att jag skulle föda barn.Snabbt gick det och efter lite dropp och några värkar kom han då...en fantastisk pojk!
Denna pojk som fick en riktigt tuff start...5 veckor senare trodde vi att vi skull mista det käraste vi hade. Han slutade andas i min famn på sjukhuset svårt sjuk, kändes som jag var med i en film.....allt bara hände och det blev fullt pådrag...på hans lilla vita tröja droppade tårar från mig som aldrig ville ta slut och jag försökte få fram ljud.... om att hjälp honom,gud,hjälp..... Jag har än idag inte riktigt hämtat mig från detta...ibland kommer det över mig. Där någonstans slöt jag mig, ville inte prata om det,orkade inte,vågade inte. Idag gör jag det helst inte heller.... Han har haft tuffa år och innan jul fick vi svar i Göteborg vad allt detta beror på. Ingenting som förändrar Isidor men berör oss ändå mycket så klart. Jag säger alltid att Isidor lärt mig så mycket..och så är det. Jag tar INGENTING för givet,inget alls och gläds åt det lilla. Jag kan vara lycklig för vardagen....bara sitta på trappan och titta när dom leker...eller vara mitt i vardagskaoset men gnäll,stök och stress. Ändå är jag så tacksam. Denna känsla är nog svår att närma sig om man inte haft så mycket motgångar eller sorger....jag hävdar att det formar oss. Jag har blivit tuff men ödmjuk....känslig men stark....

Så idag firar vi dagen lång...
I kväll blir här fest!!!!!
Härligt!!!!
Vänner...familj....små barn,...stora barn.....

Från min man!!!!


Denna kärlek mellan dessa två.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar