Summa sidvisningar

lördag 7 februari 2015

I väntan på SCHLAGER!

Här gör vimplar...vi laddar inför schlagern! Smittat min dotter med detta....
Vi är taggade ,riktigt taggade.
Bara lite godis som ska inhandlas oxå sen är vi redo. Japp,idag blir det lite godis...mycket begränsat dock.

Jag började morgonen med en WOD som kördes i vår box igår. 50 wallball,50 marklyft på 60% av ditt max och 50 medball clean. Hujedamej så slut jag blev!!!!!

Sen styrde vi bilen mot Jönköping...vi har köpt ny bil...en Honda....svart....skitsnygg! Den är "typ"...MIN...haha!
Sen va det A6...Ikea och Lager 157 vi klämde in också. Fantastiskt duktiga tålmodiga barn men det sista fick jag muta med socker och ätbart. Så fick det bli och VIPS är alla nöjda. Fantastiskt detta!!!! :o)))

Nu ska vi äta och göra oss redo för kvällen.
Johan är inte så där överväldigad men han ska få se på Jessica Andersson...det brukar göra att även han blir delaktig!
Annars finns det säkert nån Crossfit tävling han kan kika på....
Ha en fin Lördag!!!!

Testat rörligheten....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar