Summa sidvisningar

torsdag 26 februari 2015

Sol i sinne...

Jag och Isidor tog en "sova vagn promenad" med solen rakt i ansiktet. Så härligt! Man får sannerligen vår känslor och jag vill helst köpa vita skor och slänga bort vinterjackan....slinga håret och dränka mig i Bruna utan sol.
Det får väl dröja lite...

Jag sitter och kollar lite Tv samtidig som jag läser....snart stafett.
Denna Kalla är grym...vilken tjej!

Nu har lillebror vaknat här och vi ska snart hämta Isolde och ge oss ut en sund. Kanske till och med kan gå till lekparken idag.
Jag har hamnat i "tentan går som den går " nu. Det är en förlösande känsla...efterlängtad. Jag hamnar alltid där och det är skönt.
Nu skiter jag i hur det går....haha!

I kväll är det dans för Isolde på gymmet och spinning för mig. Så bra att det är samtidigt!
Ser fram mot en träningskväll....
Andra passet för veckan men nu blir det ändring under helgen!

Isidor är en bra hjälpreda och med smörkniv funkar det att skära äpplen!

Vad hände med min kattunge...katten har blivit enorm. Han hetsäter.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar