Summa sidvisningar

måndag 2 februari 2015

Det är mig du svär över...

I morse åkte jag sakta sakta mot Skövde. Mötte en bil innan jag lämnade 50 skyltarna där hela nattens snökaos va kvar på hans rutan. HAN såg ingenting...i bak satt ett barn! Sånt kan ju göra mig hypernervös.
Sen rullade jag ....så jäkla rädd jag är. En lång kö bakom mig och jag kunde nästan höra svordomarna...."gubbe med keps"? Nopp...en stor bröstad blondin!!!! Men fram kom jag,genomsvettig under armarna.
Så det är såna som mig NI svär över....haha!
Johan säger att det är farligt att köra så sakta som mig...haha. Kör förbi då...

En dag i skolan med läkemedelsräkning och MELIOR...läkemedelsberäkningen är så svårt så jag gav nästan upp.
Fick gråta en skvätt när jag kom hem...kändes över jävligt rent ut sagt.
Pluggat lite.....det går skit!
Det kan släppa, det kan lösa sig med tiden...det måste lösa sig med tiden.
Kanske man skulle städa på ICA i stället ändå....

Sen har vi inte gjort mycket. Korv och bröd till kvällsmat och sen satt Isidor och jag i soffan  medans Johan och Isolde åkte på dansen. Isidor är "mammagjis" ...han är mycket kär i mig!

Nu sover dom små....store sonen har visat sig vid korvutdelningen...sen försvinner han upp på rummet igen...DATORN lockade!
Kolla vad jag fick bild på idag!!!!! Jag älskar pandor....Johans mamma har sytt en tröja och en klänning.....hur fint som helst!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar