Summa sidvisningar

lördag 6 december 2014

Julmarknad,Sune och förberedelser!

Jag älskar detta!
Just nu sitter vi i soffan och kollar på "Sune i Grekland" så rolig film så jag tjuter av skratt!

I morse vaknade vi för tidigt...i synnerhet när man somnade till idol igår i soffan och vaknade där vid 04.30...med katten sovandes på min mage så kände jag mig så där härligt stel i morse.

Efter mysig frukost så gick vi till julmarknaden. Det hör till på nåt vis! Inte så att det är någon fantastisk händelse men hör ändå till. Idag var det verkligen en snabbsväng...

Isolde och jag har förberedd inför vårt 20 års kalas i morgon. Vi har gjort cheesecake...himmel så omständigt det var. Mer disk än vid storkok....klet överallt! Det gör jag nog inte om.

Kollade på Idolfinalen (reprisen) och grät så sminket rann. Vilka tjejer! Så ödmjuka och fina och så galet duktiga.Vilka talanger...

Dessa dagar är det bästa jag vet. När man bara kan mysa dagen lång. Jag är en aktiv människa som gärna håller igång men just nu är detta så skönt! Jag kan inte träna...jag är inte riktigt pigg än. Förr hade jag fått spader och säkert inte varit trevlig. Nu bekommer det mig inte alls....haha. Det blir fler dagar...så mycket vet jag!
Men tänk vad jag kunde tjata på min dåvarande pojkvän....om jag inte träna, att jag blivit tjock...att jag tappar muskler....bekräftelse bekräftelse .....vem står ut med det! Inte han....haha. Och ingen annan heller i längden...inte ens jag själv!

Nu ska vi ha Bio eftermiddag här och snart blir det lite glögg...

Barn i pyjamas slår det mesta!


Hon läser.....jag blir alltid lika förundrad varje gång mina barn börjar läsa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar