Summa sidvisningar

onsdag 3 december 2014

Dansuppvisning!

En sån där låååång dag igen. Men nu är alla föreläsningar klarar,summan kan varit si sådär 16 st!!!!
Vi satt som utslagna vrak allihopa det sista. Nu ska vi bara plugga in allt detta också. Frågan är väl lite när man ska få till plugg-tid.

Hämtade barn och hann väl ställa ner väskan i hallen innan vi drog mot Dansuppvisning! Isidor hade bakat pepparkakor idag som han ville bjuda på,,,,men med den gröna näsan fick jag faktiskt "låtsasäta" idag......haha!

Dansupvisningen var så bra. Dom är grymt duktiga våra dansare!!!

Vi fick åka hem nåt tidigare då Isidor då han började krokna!
Med full förståelse då han vaknade innan 05.00 i morse. Lång dag blir det...

Nu har jag ÄNTLIGEN fått upp min fina troll-hassel gren i taket. Snälla Marika fixade det till mig. Nu känns det ännu liiiiite mer jul.
I helgen är det julmarknad och vi ska föröka göra lite julgodis. På söndag vankas det 20 års kalas för sonen!!!!!

Tryck in veckans andra träningspass...30 minuters spinning på hemmacykel och lite kettlebells. Perfekt när man har ont om tid.....




Klarar mig låååångt med detta här hemma!!!! Tycker det funkar utmärkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar