Summa sidvisningar

måndag 29 december 2014

Hjärnan går på högvarv!

Det är tentaplugg period...igen! Känns som det är det mest hela tiden. Man hinner bara släppa ner pennan och dra på sig en förkylning (alltid efter tenta) så är det dax att ladda om...så håller det på i 3 år...2 år till! 
Men det går lättare och lättare, jag varken mår dåligt eller bryter ihop inför tentor länge. Man får lita på sig själv och SE TILL att pluggat tillräckligt! Mitt ansvar....så enkelt är det egentligen!!!!

Idag kom Marika hit efter att jag lämnat två barn hos min syster.
Många bra pluggtimmar och knutarna börjar sakta lossna lite nu...det händer till slut...det tror man inte en vecka in i kursen...

Sen läggs böcker och papper i en väska och stängs!!!!
BARN tid= INGET plugg,stenhård där!

Vi bakade kladdmuffins,gick ut i snön....spelade,ritade och sen kom storebror och kompis och tog hand om dessa små då jag hade "minus" timmar då jag vårdat sjukt barn. Så en kväll som sjuksköterskestudent med trevliga syrror.

NU blir det pluggfritt i kväll,det finns ingen ork...
Det blir en film på Tv nu.....fy bövelen så skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I morgon tar vi nya tag....
Allt går....så är det!


I år är det roligt med snö...sist vi såg snö ville han inte gå ut....


Avslöjad....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar