Summa sidvisningar

torsdag 4 december 2014

Som en blixt från klarblå himmel!!!!

Idag under seminariet flög det på mig....det bara kom...jag började frysa och känna mig mosig i hela huvudet. Orkade knappast hålla ögonen upp. Som tur var så hade Sara alvedon som hon kunde langa till mig!!
Väl hemma så fick vi ändra på våra planer om "Decembernatt" och Luciakröning. Det fick bli en hemmakväll i stället!
Känner mig redan lite piggare men har ont i halsen...så plötsligt detta kom. Inte oväntat direkt då Isidor gnider sin näsan från topp till tå över mig.

Innan seminariet idag så hann jag köpa några julklappar,snabbt och effektivt. Blev lite smått och gott och skönt att inte trängas med alla som man gör på helgerna!

Småttingarna badade med sina nya badskum....det låg i morgonens paketkalender.
Bada är en favorit hos oss...Isoldes hår tar en stund att få ordning på efteråt. Denna hårman försöker jag vårda allt jag kan.....

Efterlängtad fredag i morgon. Startar redan 8.00 med att se vad som växt i våra bakteriodlingar....jag gjorde en odling från halsen....hmmm spännande att få se vad som växer där.
Idag har vi löst patientfall....så roligt! Det är SÅNT jag tycker är som roligast...tänka till...se risker..fundera....lägga pussel.....

Nu ska jag nog ta med mig en Ipad till sängen och läsa lite readly. Blev inget pluggande i kväll alls!

Fotade en stor och härlig familj för ett tag sen....denna söta docka var en av dom!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar