Summa sidvisningar

söndag 7 december 2014

Sovmorgon!

God förmiddag!
Idag kan vi nog påstå att vi fick sovmorgon. Det var välbehövligt och det känns lite som jag sovit mig igenom helgen.
Igår kväll vakande jag till då vi tittade på "TOMTE TASS"!
Den bästa film jag set sen Top Gun tror jag. Den va helt fantastisk ,så det är filmtips från mig!!!

Idag blev det lite morgon gymnastik för mig på gymmet. Ett sån  där pass där man kan blanda lite hej vilt. Inte tränat strukturerat alls i veckan så det kvittade idag också. Dessa pass är roliga...bara köra det man känner för. Brukar ge mig träningsvärk, det vet jag!
Eftersom jag varit lite halvkrasslig så får jag nöjd med detta denna dag!
Känner mig piggelin igen och det verkar inte vara nån förkylnings som bryter ut!
Kom undan lindrigt!

Nu städar vi...väntar på att att det ska torka på golvet. brukar vara både kattassar och små barnfötter på dessa golv innan det hunnit torka.

Johan och Isidor kom hem nu...dom har tagit en runda i vår joggingvagn (som inte blir såld). Kanske är tur märkte vi nu.....
Så en trött pappa och en rödnäst Isidor är nu hemma.

Nu blir det lite kaffe innan vi fortsätter förberedelserna inför 20 års kalas i eftermiddag!

MEN först ska vi göra (mini) julbord här hemma till lunch....skinka,ägg,prinskorv och omelett med räkor.
Ungefär det vi ändå bara äter.

Ha en fin söndag!!!!
Uppskattad sovmorgon gav oss ny energi tror jag minsann!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar