Summa sidvisningar

söndag 21 december 2014

Tyst i huset...tyst i huset...

Vaknade utan röst och med en trätårta i munnen. Det var Isidor som serverade mig det på sängkanten idag ihop med låtsaskaffe. Han vet va sin mor gillar han.!!!!!
Får inte fram ett ord...hörs knappast när jag hostar!
Det va mig en seg sjuka detta, för oss alla. Vi hostar melodier här hemma när vi kommer igång.
Dödstrist och jag som ALDRIG blir sjuk. Där fick jag så ja teg!
Så idag kan jag glädja familjen om att det inte blir "tjat" om något här hemma. 

Idag viskar jag..
Bara Isidor och jag vakna +katten som beklagar sig över att han bara får TORRMAT. Måste åka till ICA så fort resten vaknat.
Idag ska här göras julgodis och bröd.

Sen blir det nog väldigt slappt för övrigt.
Vi är inte sjuka (då har man feber och är dålig anser jag),men vi är inte på topp!

Frukosten är framdukad och 4e ljuset tänt.
Nu väntar vi på att resten ska vakna och göra oss sällskap.

Ha en skön söndag!
Nu får jag nog tjuvstarta med kaffe om ingen mer kommer...
Magiska söndagsfrukosten! 


Isidors smörgåsrån finns redo....HAN älskar dessa...jag med!!!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar