Summa sidvisningar

torsdag 11 december 2014

Tacksamhet!

God morgon. Här är det ALLT annat än på topp denna torsdag. Jag skiter fullständigt i det mörka utanför dörren.
Jag är hemma idag,jag har varit vaken sen 01.30 och har både migrän och hostar snart sönder mig. Inte oväntat att nåt sånt skulle slå även på mig....

Vårt liv förändrades igår....på bara en timma så kastades vår värld omkull.

Spekulera inte...ja ber er. Jag ger er så mycket så nu är det er tur att ge tillbaka den respekten!

Livet kan kastas omkull för vem som helst när som helst och man ska LÄRA sig att ta tillvara på det man har. Vara rädda om varandra...gnäll och klaga inte över  saker som inte har så stor betydelse....jobba inte ihjäl er....ge tiden till era barn....kramas....lev.....

Jag tar en lite bloggpaus tills jag känner jag är på bana igen!
2 dagar...3 månader....spelar inge roll!



1 kommentar: