Summa sidvisningar

torsdag 4 december 2014

Godmorgon!

Åååå,vilken mörk morgon! Vi tände ljus och åt frukost framför tv. Det händer väldigt sällan men så mysigt när det sker. Det blir lite mer jobb så som dammsuga matta och soffa men det kan jag stå ut med. Årets adventskalender verkar locka mig mer än barnen. Jag tycker dock att det ska vara vinterkänsla. Förra årets var nog den bästa jag sett på länge. Detta känns inte riktigt "juligt". Men det kanske kommer!

Nu är dom små på dagis. Jag har hamnat i soffan uppkrupen under filten och ska ta en kopp kaffe med tillhörande lussebulle. Det är alltså lite mjukstart denna Torsdag!
Jag ska hemmaplugga lite fram till lunch,sen har vi seminarium ända till 17...patientfall! Sånt är roligt.
I kväll är det Luciakröning och julmusik i "stallet". Där får det bli ett besök om jag lyckas komma hem i skaplig tid idag!
Fått överlämna spinningpass nu två veckor på raken då vi är  skolan länge under denna kurs.
Men när jag är tillbaka ska jag bjuda på MASSOR av julmusik att cykla till. Brukar vara uppskattat!
Älskar julmusik!

Hoppas du får en bra torsdag!

Morgonstund!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar