Summa sidvisningar

söndag 7 december 2014

En enda lång uppesittarkväll!

Lite så känns december....det är glögg och pepparkakor framför Tv fler än 2 dagar per vecka. Jag går gärna lite "all in" denna månad. Det ligger för mig!!!!
Tycker detta är så mysigt....känns som hela jag behöver detta VARJE år.

Idag har det kalasats här. Isolde var på barkalas först hos en kompis. Vi traskade dit i regn och just då finns inte mycket till stämning.

Sen har vi firat min äldste son som fyllt 20 år. Det är heeeeelt galet. det var ju så nyss jag sa välkommen till honom, den där snöiga dagen som då var 1 advent. Min fina pojk!!!!

Det var fullt hus här som vanligt när vi har kalas...det är härligt!
Vi bjöd på smörgåstårta och pepparkakscheesecake...och lite julgodis jag slängt ihop!

I morgon börjar min VFU period. Två veckor ska jag vara på älderboendet nu. Brukar vara trevligt och lärorikt och en ganska skön kontrast till skolbänken.
OCH skönt att vara i stan.
Jag går med två fantastiska sjuksköterskor som är så där "suveräna". Alla har inte haft sån tur....det är spridda skurar där. Men jag har haft tur! Att ta i mot studenter är nog inte enkelt....guuud ...vi kan vara frågvisa! Haha.

Nu ska jag krypa upp hos mannen som får mig att le varenda dag...låter nästan så bra så det vore en osanning. Men vid min ålder har man också fått erfara annat...tack gud för mina 39 år...det har lärt mig en del....vad jag VILL ha...men framförallt vad jag INTE vill ha!

Där sitter min storasyster...är vi lika???? Mmmmm ganska....haha





Världens vackraste  bild....KÄRLEK!

Å,här är nästa ......Underbart!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar