Summa sidvisningar

fredag 5 december 2014

Efterlängtad dag!

Fredagar är ju gärna det nu mer. Tycker det är så skönt när ingen av oss jobbar helg...om två år ändras det då jag är klar sköterska och får snällt rätt mig i ledet. Troligen på en plats där man jobbar varannan helg då jag vill jobba i sjukhusmiljö först...om jag nu inte + på 1,5 år till ganska snart efter. Vi får se.....
Ååå...det känns helt fantastisk att jag/vi/gänget gjort ett helt år!!!!!
Japp...vi har blivit mycket klokare :o) vi är faktiskt fyllda av kunskap,men det är bara en början än!
Det har varit "pannan i bordet" och pannan nära väggen vid några tillfällen men över lag..SUPERROLIGT!!!!!!

Jag sprang in på Maxi på vägen hem och stressad som jag alltid är sprang jag med två kassar när en man ropar på mig och både en avocado och gurka  rullar bakom mig då påsen gått sönder...så en påse i famnen...en ägg kartong och en påse på handleden sprang jag vidare.

Johan har ätit "gofrulle" på jobbet + julbord ...jag åt två varma mackor...det är olika liv det!!!! Lite bitter över att jag inte får komma på ett enda julbord i år.... Haha
Vi har gjort lite julgodis här i eftermiddag. EN till dom små med bara choklad och vårgårda ris och en lakrits fudge som nog var mer vuxensmak. Supergoda!!!!
Det blir nog inte mycket mer än så i år....

Det är fredag och det betyder ju Tacokväll hos oss!
Ledsnar aldrig på detta...vi kan sitta läääänge och äta...så även idag.
Johan har kört en wod medans jag och småttingarna kollade på Tingeling. Jag tog dagens andra sovdos. Efter lunch när jag skulle plugga la jag mig ner en stund med datorn på magen och vaknade med ett ryck med katten över mig...datorn över mig och pennor på golvet. detta kan gå till historien då jag ALDRIG sover dagtid mer än när jag är gravid i v 40+2 ungefär. Jag har ont i halsen och känner mig lite små sliten. Träningssugen är jag och mina två stackars pass för veckan är inte mycket att skryta med. MEN träna krasslig kommer jag aldrig i livet utsätta mig för.....det kan vara totalt livsfarligt och man ska respekt för det.

NU väntar vi på Idol!!!!


Tänk att detta är så gott!!!!

Med ljus kommer man långt om man vil finna stämning!


Isolde hon skriver och skriver.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar