Summa sidvisningar

tisdag 16 december 2014

"Inte mycket att hänga i granen"

Vågar knappast skriva här....
Gissa status på "vår gata i stan".
SJUKT barn...är ni förvånade?!?!

När jag hämtade idag möttes jag av nysningar och host, redan där borde jag förstått. Stackars pedagogen vågade knappast säga det "Isidor har feber,vi skulle just ringa"

Vi vet ju att det är så här....har är infektionskänslig. Men trodde nog han skulle få en liten paus nu.

Så...hem och sätta oss i soffan och torka näsan....och titta på traktorer. Isolde hon följde med mormor hem och klädde granen. Så mysigt dom har dessa två!

Jag åkte iväg för att träna när Johan kom hem. ARMAR idag....skakade så mycket på ICA efteråt att jag tappade ut varenda kort i min plånbok. Det va ett tag sen jag lyfte dessa tyngre vikter märkte jag.

Just nu känns det som jag inte är mycket att hänga i granen och är glad att jag inte är klar än. VEM skulle anställa denna mamma som behöver VABBA jämt. PINSAMT nu när man har VFU...men det är ju inget man kan göra nåt åt. Har bestämt mig för att släppa det....det blir ett moment för mycket att bekymra sig över.

Johan och jag har slagit in julklappar och insåg att vi INTE slår nåt rekord i år...möjligen på minst julklappar på många år.
Nu ska jag kasta mig i säng. Natten kan bli en överraskning.
Gosunge och sötkatten...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar