Summa sidvisningar

tisdag 9 december 2014

Godnatt!

I alla fall snart!

Hoppas DU haft en bra tisdag. Veckorna går så fort nu så jag hänger knappast med.
Just nu är jag mest glad över att alla nu frisknat till....

idag gar vi haft en riktigt lugn dag där Tv varit det vi ägnat oss åt mest.. och lite spel och målat tomtar på papper. Johan han har varit mer engagerad idag och drog igång pepparkaksfix här efter jobbet medans jag åkte och gjorde några vfu timmar med världens bästa sköterska. Hon är så härlig denna människa!!!!
Här hemma stod ett mycket färgglatt pepparkakshus i köket. Inte klart än och frågan är om det går på så mycket mer på detta hus. Men enligt Isolde kunde man nog dekorera lite till. Dom hade glömt tak så det fixade dom av pepparkakor.

Nu ska jag fixa lite här hemma och planera lite inför morgondagen. Isolde ska vara med mormor på eftermiddagen medans vi befinner oss i Göteborg.

Sen vill jag önska Malin &Peter en fantastisk dag i morgon då dom blir man och hustru!
En oförglömlig dag....
Hoppas NI kan njuta ordentligt!!!!

Fint eller hur????








1 kommentar:

  1. Tack ♥
    Kl är 02.50 o jag kan inte sova ... meeen jag blir nog gift ändå !!!
    Håller alla tummar o tår för Er imorgon ♥
    Varma styrkekramar !!

    SvaraRadera