Summa sidvisningar

onsdag 31 december 2014

Promenad,sol och träning!

Idag vaknade vi alla på strålande humör...utom Isidor. För honom tog det en stund att hamna i rätt Nyårs känsla. Medans jag lirkade med lillebror så pusslade Johan och Isolde. Jag är urdålig på pussel....det är inte pappa Johan.

Idag sken solen och bara det gör ju att det spritter i kroppen lite. Så vi tog på oss och gick ut en sväng...vi skulle fika på stan...det kunde man inte göra idag...STÄNG!
Men lite frisk luft fick vi.

Vi kollade upp "dagisbacken" och där fanns snö...snart ska vi dit och ta ett par åk!
Kanske jag passar på att träna...ett sista pass för året!
Johan är iväg nu, ett benpass avslutar han alltid året med....det är tradition!!!!

Maten ska förberedas, Isolde har handlat glittertop....
Jag försöker sköta logistiken vad gäller sönerna....ringt andra föräldrar och planerat...vilka regler gäller...mat (dom kunde tänka sig köpe-pizza) en mamma gjorde kycklinggryta...den andra ska vi nu styra upp...där kommer jag att göra flitiga besök från klockan 19.00 fram tills sonen ska hämtas.
Här ges inget större utrymme för "bus"....
Jobbig,tråkig,mesig och orolig är jag.....så gärna så....man ska igenom dessa högtider med tonåringar, det kräver fullt fokus!!!!!


100 bitar...då börjar jag hyperventilera...från 5 år!!!!!!!!! (borde jag skämmas?)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar