Summa sidvisningar

söndag 3 maj 2015

Bad,grill och träning!

Hos oss skiner solen, det har varierat friskt idag.
I morse sov vi till 8.30...vi var i chock både två. När hände det sist??? Vi minns inte. Vi behövde det...det kände vi.
Isolde och jag knöt på oss"värstingskorna" och åkte mot slalombacken...på 3 vändan var det lilla flickebarnet i kapp mig....då började mor krokna...och regnet öset ner.
Vi gav oss där och fortsatte mot Boxen....ett par vändor släde,lite axelträning och ryggträning så blev förmiddagsträningen ett ganska komplett pass.

Vi drog sen mot Falköping för att bada. det är ju så suveränt bra där och lagom. Vi har inga extrema "badare" som är likt fiskar direkt ,så detta lite mindre bad passar oss utmärkt. OCH att dom har en varmvattenbassäng vilket passar Isidor bra som fryser MASSOR...(inget underhudsfett ALLS på den kroppen).

Storhandling efter och sen tände vi grillen när vi kom hem...först så utbrast jag..-VILKET väder...sen frös jag nästan ihjäl innan jag ens fått köttbiten på tallriken.

EN så mysig dag!
Vi är dock helt slut hela högen!
Söndagar är min Tv kväll...då är jag som piggast.

Vi ska nu ta lite "söndags-plock" vid Tv och krya upp under filten!
Ny vecka...MASSOR ledigt för mig...eller om man skulle vara korrekt...massor av pluggtid.....
Det får nog varvar lite känner jag!



Grymt hurtigt sällskap!



det är mycket att sköta som trädgårdsmästare hos Lenneérs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar