Summa sidvisningar

lördag 30 maj 2015

Valpigt och härligt!

Hej på er denna lördag!
Här är det full fart i köket. Isolde,Isidor och kusinen Vera leker för fullt...det limmas,klipps och grejas.....
Vi har precis ätit Tacos och har nu satt oss i soffan.

Vi har hunnit en del denna dag. Sonen slutar 9:an och idag provade vi ut en kostym som satt som en "smäck"....lite shopping i Skövde och sen hem en vända för att fixa till oss inför 80 år kalas!!!!

Så mysigt firande av vår Lennart som fyller 80år...inte klokt när jag ser siffran. Men han har visar att just ålder bara ÄR en siffra.
God mat,trevligt sällskap och lite sång för födelsesdagsbarnet!!!! Lite dans och teater bjöd flickorna på också...så klart. det ingår vid "kalas".
Min störste son som inte bor hemma längre hade idag och idag  med sig en valp som dom "vaktade"...så busig och söt så jag började genast tjata om det här hemma. Som om jag vill gå ut med en hund en tidig morgon i november..knappast!!!! :o)))

Snorigt är det här i familjen lagom till mina 3 tentor. Aldrig bra "tajmat"...men bedrövligt otajmat!

EN härlig lördag!

Nu sitter två tjejer bänkade framför Gladiatorerna!!!!!
Jag gör dom sällskap!
Världens bästa mamma & Lennart 80 år

Världens finaste Elin....som jag är moster till!

Sötaste DORIS

Världens finaste Victor och My

Finaste Isidor...casanovan !






Isolde och brorsans tjej My!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar