Summa sidvisningar

lördag 2 maj 2015

Välkommen sköna Maj!

Tittar ut i morse och får se snö...det är ju så man nästan smäller av!
Idag som det händer en del i svår pyttelilla fina stad,det är lite typiskt!
Maj kan vara en ljuvlig månad annars...man börjar räkna ner (i mitt fall verkligen),man planerar för sommaren,ljusa fina kvällar och långa dagar!

Igår hade vi lite fixar dag här...vi rensa och greja hela förmiddagen. När jag är igång kastas saker hej vilt...min man tänker mer. Haha.
Eftermiddagen tillbringades hos min syster med familj. Alltid mysigt och trevligt. Barnen leker sig svettiga och vi fikar så magen står i alla hörn.

Jag drogs en iväg för att köra TeamWod...det va mig en ensam teamwod. Det var inte många som va sugna. Men fick sällskap av en till...så vi fick slita på. detta har resulterat i en träningsvärk från halsen och ner  och en ordentligt blå hand.....jag slog i den i riggen och det tog så där perfekt tydligen.
Inte nog med en blå hand så har jag kvar en halv trasig lins i ögat som jag inte hittar....det skaver så jag bli tokig. Men hur jag än gjort så är de kvar. Den kommer väl ut så småningom...

Johan har denna tidiga morgon åkt iväg på lyftutbildning till Jönköping. Jag hade nog kunnat sälja min cykel för 50 spänn för att följa med...men det var inte möjligt med barnvakt.
Att vidareutbilda sig på¨vad det än må vara tror jag är jättebra....en utveckling och kunskap är aldrig tungt att bära. Som Crossfit instruktör är det ju extremt viktigt att hålla sig uppdaterad. Så nu hoppas jag han lär mig ALLT han kan...;o)

Vi väntar på att lillebror ska vakna. Jus nu är det bara tjejer vakna. Storebror har vi inget hopp till att han ska vakna till än.

Ha en bra dag!
Hppas solen letar sig fram snart!
Inte direkt min "nuna" som dominerar denna blogg. När jag tittar tillbaka till för ca 8 år år sen va det BARA jag...nu är JAG inte det minsta mån om att synas här längre...haha! Men här är jag....blond som tusan igen....ÄLSKAR det. Nu är det inget mer mixande med hårfärg!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar