Summa sidvisningar

fredag 29 maj 2015

Blir det inte roligare än så här????

Nä, du fru Lenneér...inte just nu...inte här och Nu!
Jag sitter med högar av papper,böcker,pennor,kaffemuggar och smulor från smårgåsrån. Just nu är det inte direkt superkul. Man är i sin "tentabubbla"...men som mamma till"många" så måste man kliva ur det då och då. Hur skulle det annars gå...det är lappar, det är kläder inför 9;ans bal (inte klokt att ha bal i 9 an....),det är föräldarmöten, läxor,present till dagisfröknar  (i år tog jag bara på mig på en avdelning faktiskt). Det hopar sig lite här och där...men det är ändå skönt att få kliva ur "bubblan" i bland.
I kväll kör jag pass på gymmet. Partypasset kallas det...undrar vilka förväntningar det ställs på mig!!!! är det partylinne och schlager då tro????

Helg i sikte...80 års kalas,kostym ska inhandlas och Mors dag. Sen ska jag fota lite på söndag eftermiddag också ja....trevligt!!!

I kväll va jag sugen på att bjuda ut min Familj till Pinschos i Skövde...men det får vänta till det lugnat sig med skolan!!!!

trevlig Fredag till er!!!!!

I vår trädgård blommar det för fullt. Vackert!

Sant som det är sagt.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar