Summa sidvisningar

måndag 18 maj 2015

Älskade måndag!

Godmorgon i stugorna!
Här är vi igång även om det va en seg morgon för vissa i familjen....pojkarna "stor och liten" hade det segt i morse. Den ena fick vi vänta ut och den andra fick vi gnälla lite på. Morgonhumöret är skiftande här....haha.

Nu är alla på de platser de ska vara en Måndag morgon i alla fall.

Jag sitter snart på den plats jag ska vara på nu...i "tenta-plugg" position.
Nu är det dax att tagga till. Det är 3 tentor jag ska sätta nu innan sommarlov!!!
Vädret ser ut att bli ett riktigt "pluggväder".
Mycket kaffe idag!

I kväll blir det träning för mig efter att vilat i 3 dagar. Jag har så ont i mitt/mina knän så jag har varit vaken massor av gånger i natt. Borde ge sig nu om dom nu varit lite belastade av mycket backträning och knäböj.

Jag ska köra rodd och marklyft idag. Vi får se hur det känns!!!

Ha en bra dag..vi startade med en vitaminkick denna morgon. Min standardfrukost!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar