Summa sidvisningar

lördag 23 maj 2015

Godmorgon!

Vi är uppe med tuppen här....frukosten är avklarad och en "grävare" utanför fönstret har upptagit den lille mannens tid denna morgon.

Jag har träningsvärk överallt. Igår kväll blev det gymbesök igen...andra passet DÄR för veckan. Roligt att se lite människor när man tränar. Nackdelen i Boxen då jag tränar själv där. Men båda har sina fördelar. Nu ska jag dra ner mot gymmet även denna lördag morgon för lite benträning.

idag ska det fotas ett bröllop...trevligt! Får med mig min allra bästa vän Anki också som lite "fixar-hjälp". Alltid bra!
Igår kväll när jag gick och la mig svor jag alla svordomar jag kan då regnet öste ner.... idag ser vädret lovande ut.

Nu är vi alla redan redo för dagen här.

Pingstafton och Måns i kväll!
Vad kan gå fel denna dag!!!!

Ha en fin Lördag!
Pappan i huset har fått paket av Isolde....så fint så jag blev tårögd!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar