Summa sidvisningar

lördag 9 maj 2015

Vackra hem och härlig lördag!

Kan väl ändå säga att jag fick sovmorgon idag. Klockan åtta traskade jag ner till frukostbordet och strax där efter Isolde.
Pojkarna vakande tidigare.....dom är morgonpigga!

Jag åkte till Boxen och startade morgonen med :LARMET går.....blev så rädd att hjärtat hoppa över ett slag. Det åtgärdades snabbt!!!
Ett bra pass..gårdagens Wod....där ingick burpees.....det tar livet av mig nästan.

Vi var bjudna till Mikael och Jenny på lite lunch-grill. SÅ mysigt! Våra flickor ska börja samma förskoleklass. Så glad för de!
Det är fina kloka människor som vi tycker så mycket om.
Dom bor så fint...det vackraste hem jag någonsin sett....och så stort!!!!!  PRECIS min stil....
Älskar fina hem....älskar att få inspiration.
Idag till den milda grad att jag röjde bland Isoldes saker...haha. Mycket mer än så blev det inte.

Vi har ju haft ca 3 års renoveringspaus!
Nu är det snart dax igen...
Planerna är många....dock är motivationen lite skakig. Det är jobbigt att renovera!

Pool planeras...badrum ska göras och...panel och fönster ska bytas...det är framtidsplanerna hos oss!
Vi tycker det är så roligt när vi väl är DÄR....men det är lite trögstartat här. Mina studier tar mycket tid...träning...jobb och barnens aktiviteter likaså. Inget av det vill vi prioritera bort...att tro det blir fler timmar på dygnet har vi gett upp.

Nu ska strax Isolde dansa...hon är redo sen länge!

I kväll hoppas vi på uppehåll...det ska grillas!!!

I S I D O R





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar