Summa sidvisningar

onsdag 20 maj 2015

Dagarna dom går och går...

Tiden går så galet fort nu. det är avslutningar,studenter,tentor,fotograferingar,BVC kontroller,dagisfester och föräldramöten. Japp...dåååå märker man att man har många barn vid stundande sommarlov!!!

Sommarlovet är efterlängtat när man går i 9;an. När man trivs bra bland kompisar på gymnasiet är man inte lika sugen på lov...

Jag längtar efter ledighet...det dröjer. Först ska jag jobba...men inte hela sommaren. I år ska jag lyxa till det med ledighet i nästan 6 veckor...lite extrajobb blir det väl men i det stora hela.

Pluggade med Marika i mobilen....vi sliter!

Att kunna hämta barn redan klockan 14.20 är lyx för mig. En tur till Turbinhusön för en glass och upptäcktsfärd hann vi innan regnet kom.

Lurigt väder men mellan skurarna så hann jag ut och planterade lite blommor. Dom överlever bara till mitten av Juni i familjen Lenneér men det är fint så länge et varar.

Jag tar mig en träningsfri dag.....man hinner mycket då man inte gör "avbrott" för träning.

Nu skiner solen och jag bör ta hand om hemmet och ge det lite kärlek innan jag tar fram lite böcker.

Tenta -tider kräver godis...kaffe....bra humör....idag har jag bara bra humör!!!!


EN pinne...räcker för att roa en 3 årig pojk!!!




Rosorna är till min man #romantiskflickvänharhandennaman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar