Summa sidvisningar

onsdag 27 maj 2015

Kör så det ryker....

Just nu är det lite så. Jag pluggar så jag får ont i varenda kroppsdel av min inaktivitet. Nästan så jag bara vill hoppa runt för att skaka loss då och då. Jag är INTE van vid att sitta så här mycket...får ju nästan ryggproblem på kuppen.
Som vanligt är det nu "tentapanik"....
Det hör nästan till...
Jag känner mig inte det minsta uppstressad denna gång. Men jag borde nog!
Orkar inte med att det riktigt....det ger varken det ena eller andra att hetsa upp sig. Men det kommer väl säkert. På tisdag är det Läkemedelsberäkning...och To 2 tentor. Mors dag firas med plugg här!

Får väl önska mig ett par pluggtimmar!!!!

Isolde hade massor att berätta om dagens "skolbesök". Nya kompisar,nya fröknar,nya lokaler.

Jag passade på att åka till gymmet när Johan kom hem. Så roligt att se lite levande människor utan sjukdomar när man sitter ensam å pluggar så här mycket. Träningen blir inte lika effektiv,inte lika intensiv som i boxen. Det är nästan omöjligt att får till den intensiteten någon annanstans.

När jag km hem hade Johan fixar räkmackor. Höll på att dö av skratt. Vi är 2 personer men han hade gjort som om vi skulle ha släktkalas här. Älsklingen...den hungrigaste man som finns!!!!
Fick spara en till sonen som kommer från Stockholm senare i kväll!

Jaha ja.....jag får väl ta tag i lite läkemedelsberäkning denna soliga Onsdagkväll!!!!!
heja hej.....nu kör vi in i det sista!!!!
Suddiga men söta!







Haha,jag dör.....som han dukat upp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar